’جو‘ کھانا کولیسٹرول کی سطح پر حیران کن اثر ڈال سکتا ہے: تحقیق

SerialKiller

’جو‘ کھانا کولیسٹرول کی سطح پر حیران کن اثر ڈال سکتا ہے: تحقیق

تازہ ترین تحقیق کے مطابق صرف چند دنوں تک جو (اوٹس) کھانا کولیسٹرول کی سطح پر حیران کن اثر ڈال سکتا ہے۔


جرمنی کی یونیورسٹی آف بون کے محققین کی جانب سے کی جانے والی ایک تحقیق میں بالغ افراد کو دو دن تک تقریباً مکمل طور پر دلیے (اوٹ میل) پر مشتمل کم کیلوریز والی غذا دی گئی۔


یونیورسٹی کے پریس ریلیز کے مطابق تحقیق میں شامل تمام شرکا میٹابولک سنڈروم کا شکار تھے، جو ذیابیطس کے خطرے سے جڑا ہوتا ہے۔ اس میں زیادہ وزن، بلند فشارِ خون، خون میں شوگر کی زیادتی یا خون میں چکنائی (لِپڈز) کی بلند سطح جیسی علامات شامل تھیں۔


32 شرکا کو دن میں تین بار پانی میں اُبالا گیا دلیہ کھلایا گیا، جس کی مجموعی مقدار 300 گرام تھی۔ انہیں صرف پھل یا سبزیاں شامل کرنے کی اجازت تھی اور وہ اپنی معمول کی یومیہ کیلوریز کا تقریباً نصف ہی استعمال کر رہے تھے۔


ایک کنٹرول گروپ کو بھی کم کیلوریز والی غذا دی گئی، لیکن اس میں جو شامل نہیں تھی۔ اگرچہ دونوں گروپس کو فائدہ ہوا۔لیکن جو والی غذا لینے والوں کے کولیسٹرول کی سطح میں نمایاں بہتری دیکھی گئی۔


دلچسپ بات یہ ہے کہ چھ ہفتوں بعد بھی یہ مثبت اثر برقرار رہا۔

2026-02-26

مشرق وسطیٰ میں جنگ کے بادل چھٹتے ہی مہنگائی بھی کم ہوجائے گی: وزیر خزانہ

وزیراعظم نے ایک بار پھر اپوزیشن کو میثاق جمہوریت اور بات چیت کی دعوت دیدی

معیشت درست سمت میں گامزن،ہم معاشی استحکام سے گروتھ کی جانب بڑھیں گے: وزیر خزانہ

موٹروے ایم ون پر ٹریفک حادثہ، سابق سینیٹر تاج آفریدی جاں بحق

سندھ میں ہیٹ ویو کی موجودہ صورتحال کل سے ختم ہونے کا امکان

ایران جنگ کے آغاز سے اب تک پیٹرول کی قیمتوں میں سب سے زیادہ اضافہ کس ملک میں ہوا؟

صدر زرداری کی اٹھارہویں ترمیم نہ ہوتی تو کسی شہر میں اورنج ٹرین ہوتی نہ کہیں میٹرو بس چلتی: بلاول

کرکٹ ورلڈ کپ 2025 کی تیاریاں تیزی سے جاری

شمالی علاقہ جات میں برفباری کا نیا سلسلہ شروع

کراچی میں معاشی سرگرمیوں میں تیزی، رپورٹ جاری

جرمنی کا ایران سے آبنائے ہرمز کھولنے کا مطالبہ

امرکا کا آپریشن فریڈم میں 15 ہزار فوجیوں کو تعینات کرنے پر غور

×